یه دخترونه ی خــــــــــاصـــــــــــ...

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 6957
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

دانلود آهنگ جدید

ABOUT
CATS
TAGS
PAST
LINKS
POSTS
CODES
TEMP
یه دخترونه ی خــــــــــاصـــــــــــ...
شنبه 28 شهريور 1394

برد بعد از 4 شکست تلخ

 

اگه بوبان تعویض نمی کرد  مطمئنا بازنده بودیم

 

عبادی پور &سید بهترین دریافت کننده و مدافع

محمودی مجبور شدم بادرد بازی کنم 

وی درمورد اینکه در جریان مسابقه با درد از ناحیه کمر بازی می کرد، گفت: متاسفانه غفور هم مصدوم شد و کارمان را سخت کرد. واقعیت این است که من هم قرار نبود بازی کنم، چون هنوز کامل خوب نشده‌ام و درد داشتم، اما غفور مصدوم شد و من هم به اجبار بازی کردم. خدا را شکر توانستم کمی به تیم کمک کنم و امیدوارم غفور زودتر خوب شود و من هم در دو روز استراحت تیم‌ها به شرایط ایده‌آل برسم تا در بازی بعدی هم به تیم کمک کنم.

بروچیچ: والیبال ایران توانایی حضور در المپیک را دارد

رئیس کمیته فدراسیون جهانی والیبال گفت: المپیک جای بهترین‌ها است و فکر می‌کنم ایران می‌تواند به این مسابقات راه پیدا کند.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





seyede taranom